Álláslehetőségek

Pénzügyi asszisztens munkakörbe keresünk heti 20 órás munkaidőre, részben távmunkára munkatársat, Budapest 7. kerületi elektronikus hangtechnikával foglalkozó cégünkbe.

 

Főbb feladatok: 


  • terméktörzs, árak, árlisták kezelése az ügyviteli szoftverben

  • bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése az ügyviteli szoftverbe, esetleges reklamációk intézése

  • kimenő, bejövő számlák feladása a könyvelésbe

  • bankkártya, utánvét elszámolások feldolgozása

  • munkabérfizetési jegyzékek előkészítése

  • árubeszerzési igény összesítése (készletfogyás, vevői rendelések alapján) 

  • kimenő banki átutalások előkészítése

  • szükség esetén kollegák helyettesítése az alábbi területeken:  raktári bevételezés, árukiadás, kimenő számlázás, csomagkiküldés, kasszakezelés, szállítói rendelések leadása, szállítmányozás 

  • vevői és szállítói számlák kiegyenlítése / kipontozása az ügyviteli szoftverben 

  • szükség esetén besegítés a raktári bevételezésnél, árukiadásnál, kimenő számlázásnál, csomagkiküldésnél, kasszakezelésnél


Elvárások:


  • angol nyelv ismerete a külföldi partnerekkel való levelezéshez

  • táblázatkezelő (Excel / google sheets) használata

  • önálló munkavégzés

  • gyorsaság, precizitás


Előny, de nem követelmény: Kulcs Ügyvitel szoftver ismerete, könyvelői ismeretek


Ha magadra ismertél, küldd el nekünk az önéletrajzodat és fizetési igényedet tartalmazó jelentkezésed a recruit kukac hitspace pont.hu címre!