Pénzügyi asszisztens munkakörbe keresünk heti 20 órás munkaidőre, részben távmunkára munkatársat, Budapest 7. kerületi elektronikus hangtechnikával foglalkozó cégünkbe.
Főbb feladatok:
-
terméktörzs, árak, árlisták kezelése az ügyviteli szoftverben
-
bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése az ügyviteli szoftverbe, esetleges reklamációk intézése
-
kimenő, bejövő számlák feladása a könyvelésbe
-
bankkártya, utánvét elszámolások feldolgozása
-
munkabérfizetési jegyzékek előkészítése
-
árubeszerzési igény összesítése (készletfogyás, vevői rendelések alapján)
-
kimenő banki átutalások előkészítése
-
szükség esetén kollegák helyettesítése az alábbi területeken: raktári bevételezés, árukiadás, kimenő számlázás, csomagkiküldés, kasszakezelés, szállítói rendelések leadása, szállítmányozás
-
vevői és szállítói számlák kiegyenlítése / kipontozása az ügyviteli szoftverben
-
szükség esetén besegítés a raktári bevételezésnél, árukiadásnál, kimenő számlázásnál, csomagkiküldésnél, kasszakezelésnél
Elvárások:
-
angol nyelv ismerete a külföldi partnerekkel való levelezéshez
-
táblázatkezelő (Excel / google sheets) használata
-
önálló munkavégzés
-
gyorsaság, precizitás
Előny, de nem követelmény: Kulcs Ügyvitel szoftver ismerete, könyvelői ismeretek
Ha magadra ismertél, küldd el nekünk az önéletrajzodat és fizetési igényedet tartalmazó jelentkezésed a recruit kukac hitspace pont.hu címre!